Fiyatlandırma

Aylık 49.99 ₺ ile kayıt ol ve eğitime devam et.
Dilediğin zaman iptal edebilirsin.

Moda aksesuarı kıyafeti tamamlamak için kullanılan ve genel olarak görünümü tamamlayan bir stil ifadesidir. Moda aksesuarı deyince; ayakkabı, takı, kemer, eşarp, şapka ve çanta gibi moda ürünleri akla gelir. Bu eğitim ile moda aksesuarlarının artistik ve teknik çizimlerini yaparak uygulayalım.
Watch Intro Video

Örnek Ders

Watch Intro Video

Örnek Ders

Watch Intro Video

Örnek Ders

Kurs Müfredatı

  1. 01
    • Moda Aksesuar Eğitim İçeriği

  2. 02
    • Eğitim İçeriği

    • Topuklu Ayakkabı Nedir?

    • Kedi Topuk Ayakkabılar

    • Takunya Ayakkabılar

    • Lita Topuk Ayakkabı

    • Makara Topuklu Ayakkabı

    • İskarpin Ayakkabı

    • Mantar Topuk Ayakkabı

    • Dolgu Topuklu Ayakkabı

    • Apartman Topuk Ayakkabı

    • Platform Topuk Ayakkabı

    • Pompa Ayakkabı

    • Stiletto Ayakkabı

    • Bilekten Kayışlı Ayakkabı

    • T Kayışlı Ayakkabı

    • Topuktan Kayışlı Ayakkabı

    • Mary Jane Ayakkabı

    • Ucu Açık Ayakkabı

    • Önü Açık Ayakkabı

    • Sivri Burunlu Ayakkabı

    • Oxford Ayakkabı

    • Espadril Ayakkabı

    • Düz Ayakkabı

    • D'orsay Ayakkabı

    • Loafer Ayakkabı

    • Mokasen Ayakkabı

    • Slip On Ayakkabı

    • Converse Ayakkabı

    • Plastik Ayakkabı

    • Sandalet Ayakkabı Nedir?

    • Köpük Terlik

    • Parmak Arası Sandalet

    • Gladyatör Sandalet

  3. 03
    • Eğitimin Tanımı ve Kullanılacak Malzemeler

    • El Çizimi

  4. 04
    • Eğitim İçeriği

    • Eğitimin Tanımı ve Kullanılacak Malzemeler

    • Ayak Çizimi

  5. 05
    • Eğitimin Tanımı ve Kullanılacak Malzemeler

    • Babet Ayakkabı Tasarımı Eskiz Püf Noktaları

    • Babet Ayakkabı Tasarımı Eskiz Çizimi

    • Ayakkabı Teknik Çizim Giriş

    • Farklı Açılardan Ayakkabı Tasarımın Teknik Çizimi

    • Renk Skalası

    • Malzeme Seçimi ve Boyama

    • Babet Ayakkabı Tasarımı Üç Boyutlu Boyama

  6. 06
    • Eğitim İçeriği

    • Ayakkabı Tasarımı Karakalem Çizimi

    • Tasarımın Renklendirilmesi

    • Tasarımın Detaylandırılması

    • Teknik Çizimin Hazırlanması

    • Ayakkabı Teknik Çizimi

    • Teknik Çizime Malzeme Bilgisinin Eklenmesi

  7. 07
    • Eğitim İçeriği

    • Tasarımın Çizimi

    • Marker Kalem ile Renklendirme

    • Kurukalem ile Renklendirme ve Detaylandırma

    • Teknik Çizimin Karakalem Çizimi

    • Teknik Çizimi Tamamlama

    • Teknik Çizim Bilgilendirme

  8. 08
    • Eğitim İçeriği

    • Karakalem ile Çanta Tasarımının Çizimi

    • Tasarımın Renklendirilmesi

    • Tasarımın Detaylandırılması

    • Teknik Çizimin Detaylandırılması

    • Teknik Çizime Malzeme Bilgisi Ekleme

  9. 09
    • Giriş : Vektör Grafik Nedir?

    • Giriş : Arayüzü Tanımak

    • Giriş : Menülerin Kullanımı

    • Giriş : Paneller / Pencereler

    • Giriş : Kontrol / Options Paneli

    • Giriş : Araçların Kullanımı

    • Giriş : Workspace / Çalışma Alanı Ayarları

    • Belgelerle Çalışmak : Yeni Belge Oluşturma

    • Belgelerle Çalışmak : Belge Açma

    • Belgelerle Çalışmak : Artboard Tool / Sayfa Aracı - 1

    • Belgelerle Çalışmak : Artboard Tool / Sayfa Aracı - 2

    • Belgelerle Çalışmak : Artboards / Sayfalar Paneli

    • Belgelerle Çalışmak : Belge içinde Gezinme

    • Cetvel ve Izgaralar : Cetveller

    • Cetvel ve Izgaralar : Grids / Izgaralar

    • Cetvel ve Izgaralar : Smart Guides / Akıllı Kılavuzlar

    • Seçim Araçları : Selection / Seçim Aracı

    • Seçim Araçları : Direct Selection / Direkt Seçim Aracı

    • Seçim Araçları : Group Selection / Grup Seçim Aracı

    • Seçim Araçları : Lasso Selection / Kement Seçim Aracı

    • Seçim Araçları : Magicwand / Sihirli Değnek Seçim Aracı

    • Obje Yapıları : Nesne / Obje Yapılarını Anlamak

    • Obje Yapıları : Appearance Paneli

    • Transform : Rotate / Döndürme Aracı

    • Transform : Reflect / Yansıtma Aracı

    • Transform : Scale / Ölçekleme Aracı

    • Transform : Align / Hizalama Paneli

    • Yeni Obje : Pen / Çizim Aracı

    • Yeni Obje : Add - Delete Anchor Point / Bağlantı Ekle/Kaldır Araçları

    • Yeni Obje : Convert Anchor Point / Bağlantı Noktası Dönüştürme Aracı

    • Yeni Obje : Rectangle / Dörtgen Aracı

    • Yeni Obje : Rounded Rectangle Aracı - 1

    • Yeni Obje : Rounded Rectangle Aracı - 2

    • Yeni Obje : Ellipse / Elips Aracı

    • Yeni Obje : Polygon / Çokgen Aracı

    • Yeni Obje : Star / Yıldız Aracı

    • Yeni Obje : Blob Brush Aracı

    • Yeni Obje : Pencil / Kalem Aracı

    • Yeni Obje : Eraser / Scissors / Knife Araçları

    • Metinlerle Çalışmak : Type / Yazı Aracı

    • Metinlerle Çalışmak : Area Type / Bölge Yazı Aracı

    • Metinlerle Çalışmak : Type on a Path / Yol sütü Yazı Aracı

    • Metinlerle Çalışmak : Character Paneli - 1

    • Metinlerle Çalışmak : Character Paneli - 2

    • Metinlerle Çalışmak : Paragraph Paneli - 1

    • Metinlerle Çalışmak : Paragraph Paneli - 2

    • Obje Düzenleme : Width / Kalınlaştırma Aracı

    • Obje Düzenleme : Shape Builder / Şekil Oluşturma Aracı

    • Obje Düzenleme : Pathfinder Paneli

    • Obje Düzenleme : Clipping Mask / Maske Ekleme

    • Obje Düzenleme : Compound Path

    • Obje Düzenleme : Eyedropper / Damlalık Aracı

    • Renk : Color / Renk Paneli

    • Renk : Swatches / Renk Paleti

    • Renk : Gradient Paneli

    • Renk : Transparency / Şeffaflaştırma

    • Illustrator Belgesi Olarak Kaydetme

  10. 10
    • Eğitim İçeriği

    • Adobe Illustrator'da Renk Panelleri ile Boyama

    • Adobe Illustrator'da Gradient ile Boyama

    • Topuklu Ayakkabı Çizimi

    • Topuklu Ayakkabıyı Boyama

    • Topuklu Ayakkabıya Yansıma Vermek

    • Topuklu Ayakkabıyı Farklı Renklerle Boyama

  11. 11
    • Piksel Nedir?

    • Çözünürlük

    • Photoshop'un Tanımı

    • Arayüzü Anlamak

    • Menülerin Kullanımı

    • Panellerin Kullanımı

    • Kontrol/Options Paneli

    • Araçlar/Tools Paneli

    • Tercihleri Ayarlamak

    • İşlemleri Geri Almak

    • Baskı İçin Belge Oluşturmak

    • Web İçin Belge Oluşturmak

    • Belge Kaydetmek

    • Perspektif

    • Flip Horizontal

    • Flip Vertical

    • Wrap

    • Hizalama

    • Katman Nedir?

    • Katmanları Seçmek

    • Yeni Katman Oluşturmak

    • Katmanları Silmek

    • Katman Sıralaması

    • Katmanların İsimlendirilmesi

    • Katman Görünürlüğü

    • Katmanları Zincirlemek

    • Katmanları Gruplamak

    • Arkaplan Katmanı

    • Katmanları Şeffaflaştırmak

    • Katmanları Birleştirmek

    • Katman Stili Nedir?

    • Gölge Ekleme/Drop Shadow

    • İç Gölge/Inner Shadow

    • Degrade Kaplama/Gradient Overlay

    • Dış Işıma/Outer Glow

    • Dış Çizgi/Stroke

    • Konik ve Kabartma/Bevel Emboss

    • Rectangular Marque Tool

    • Elliptical Marque Tool

    • Move Tool

    • Lasso Tool

    • Polygonal Lasso Tool

    • Magnetic Lasso Tool

    • Quick Selection Tool

    • Magic Wand Tool

    • Crop Tool

    • Eyedropper Tool

    • Ruler Tool

    • Spot Healing Tool

    • Patch Tool

    • Red Eye Tool

    • Clone Stamp Tool

    • Pattern Stamp Tool

    • Fırça Aracı/Brush Tool

    • Fırça Ayarları/ Brush Presets

    • Fırça/Brush Paneli

    • Pencil Tool

    • Color Replacement Tool

    • Color Replacement Tool 2

    • Swatches Paneli

    • Paint Bucket Tool

    • Gradient Tool

    • Background Eraser Tool 1

    • Background Eraser Tool 2

    • Photoshop Magic Eraser Tool

    • Art History Brush Tool

    • Blur Tool

    • Sharpen Tool

    • Pen Tool ile Seçim İşlemleri

    • Yol Path Noktalarının Düzenlenmesi

    • Pen Tool ile Şekiller Çizmek

    • Type/Yazı Aracı

    • Character/Karakter Paneli

  12. 12
    • Eğitim İçeriği

    • Eğitim Dosyalarının Kullanımı

    • 3Ds MAX - Arayüzü Tanıyalım

    • Arayüz Tema Seçimi, Ölçü Sistemi, Prefences Ayarları

    • Viewport Nedir? Ayarları Nasıl Yapılır?

    • Viewport Kontrol Araçları

    • 3Ds MAX - Arayüz Kontrol Araçları

    • Axis,Gizmo,Pivot,Koordinat Özellikleri Nedir?

    • 3D İlkel Nesneler Oluşturma

    • 3D Birleşik Nesneler Oluşturma

    • 2D Nesneler Oluşturma ve Çizime Giriş

    • Işık ve Kamera Nasıl Oluşturulur?

    • 3D ve 2D Modifier İşlemleri ile Çalışmak

    • Edit Poly Alt Segment İşlemleri

    • Materyal Editöre Giriş

    • Yeni Malzeme Nasıl Oluşturulur?

    • Render Nedir? Ne İşe Yarar?

    • Sahneyi Rendera Hazırlama ve Render Almak

    • Temel UVW Map Uygulamaları

    • Gelişmiş UVW Map Uygulamaları

    • Obje Gruplandırma Özellikleri

    • Dondurma, Gizleme ve Döndürme Seçenekleri

    • 3Ds MAX - Layer Manager Katman Özellikleri

    • Tool Bar Araç Çubuğu Özellikleri I

    • Tool Bar Araç Çubuğu Özellikleri II

    • Toggle Ribbon ve Graphite Tool Analizi I

    • Toggle Ribbon ve Graphite Tool Analizi II

    • Çoğaltma Yöntemleri

    • Klavye Kısayolları ve Yeni Kısayol Atama

    • Simülasyon Temelleri

    • Animasyon Temelleri

  13. 13
    • Eğitim İçeriği

    • Sahne Kurulumu

    • Kesit Alma

    • Model Çıkarma

    • Ayakkabı Taban Formunu Oluşturma

    • Ayakkabı Formunu Düzenleme

    • Ayakkabıyı Modifiye Etme

    • Ayakkabıya Detaylar Ekleme

    • Ayakkabıya Astar Ekleme

    • Ayakkabıya Taban ve Topuk Ekleme

    • Kalp, Delik ve Dalga Formlarıyla Yüzey Oluşturma

    • Zincir ve Toka Formları Ekleme

    • Ayakkabıya Kurdele Ekleme

    • Ayakkabıya Dekor Ekleme

    • Taşlı Dekor Ekleme

    • Çiçekli Dekor Ekleme

    • Ayakkabıya Dalgalı Yüzey Oluşturma

  14. 14
    • Eğitim İçeriği

    • Stüdyo Render Sahne Kurulumu

    • Ayakkabıyı Sahneye Aktarma

    • İlk Modele Kaplama Hazırlama

    • İlk Modelin Mental Ray ile Render Alma

    • İkinci Modelin Kaplama ve Render İşlemleri

    • Üçüncü Modelin Kaplama ve Render İşlemleri

    • Dördüncü Modelin Kaplama ve Render İşlemleri

    • Beşinci Modelin Kaplama ve Render İşlemleri

    • Yedinci Modelin Kaplama ve Render İşlemleri

    • Sekizinci Modelin Kaplama ve Render İşlemleri

    • Dokuzuncu Modelin Kaplama ve Render İşlemleri

  15. 15
    • Eğitim İçeriği

    • Çeşitli Şapka Formlarını İnceleme

    • İlkel Nesnelerle Çeşitli Tepe Formları Yaratma #1

    • İlkel Nesnelerle Çeşitli Tepe Formları Yaratma #2

    • Çeşitli Gölgelik Tasarımları Hazırlama #1

    • Çeşitli Gölgelik Tasarımları Hazırlama #2

    • Çeşitli Gölgelik Tasarımları Hazırlama #3

    • Model Yüzeyini Deforme Ederek Tasarım Çıkarma

    • Model Yüzeyini Alarak Farklı Tasarımlar Oluşturma

    • Model Yüzeyini Kullanarak Motifler Oluşturma

    • Model Formundan Kemer ve Toka Tasarlama

    • Gelişmiş Tekniklerle Süsleme Oluşturma Yöntemleri #1

    • Gelişmiş Tekniklerle Süsleme Oluşturma Yöntemleri #2

    • Gelişmiş Tekniklerle Süsleme Oluşturma Yöntemleri #3

    • Gelişmiş Tekniklerle Süsleme Oluşturma Yöntemleri #4

    • Gelişmiş Tekniklerle Süsleme Oluşturma Yöntemleri #5

Tüm Ders Videoları
Eğitim Dökümanları
Ödevler
Sertifika

  • Kayıt olacağınız kurs içinde yayınlanmış olan ve abonelik süreniz içinde yüklenecek yeni eğitimlere erişiminiz olur. Abonelik süreciniz boyunca videoları dilediğiniz tekrarda izleyebilirsiniz.

  • Video eğitimler içinde kullanılan örnek dosyalar ve derse yardımcı indirilebilir belgeler gibi dijital içerikleri temsil eder.

  • Kurslar bir çok bölümden, her bölüm ise video dersler, eğitim dökümanları, testler ve ödevlerden oluşur. Bölüm/Video bazlı ödevlerinizin yükleyerek eğitmenlerin değerlendirme notları ile eksiklerinizi tamamlayabilirsiniz.

  • Kurs içeriğini %100 olarak tamamlamış, ödevlerinden onay almış öğrenciler sertifika almaya hak kazanır. Sertifika dijital ortamda teslim edilir.

Yeteneklerini geliştir
hayatın değişsin!